tisdag, mars 07, 2006

The early life of Teri Hatcher

Igår tittade jag på MacGyver. Han höll som vanligt på och gjorde bomber av råttgift, tvålflingor och vanligt rengöringsmedel (japp, jag kommer ihåg ingredienserna, måste prova nån gång), och räddade USA från de onda ryssarna. Det roliga var att damen som stod och skrek i ett hörn "Åh, je! Du är en spion" var en väldigt ung Teri Hatcher. Hihi.
Tänka sig - MacGyver min barndomshjälte. Han är ju skitkass? Värsta sämsta! Varför satt jag klistrad varje vecka och tittade på MacGyver?

2 Comments:

At 11:17 fm, Blogger Veronika said...

Mimmi: Är du snabb på att svara, eller? Sitter du bara och väntar på uppdatering?
Det tyckte jag också (att han var bäst). Fram till igår när jag hoppade till av glädje när jag såg honom på tv-n. Och så var det faktiskt uruselt! Men det kanske berodde på Teri och inte mackan?

 
At 5:34 fm, Anonymous Anonym said...

jag tror du tittade på fel säsong

 

Skicka en kommentar

<< Home