fredag, mars 03, 2006

Gatan

Ungefär precis efter jag skrev förra inlägget gick internet sönder. Inte helt fint, eftersom jag som del i danskagrejen skulle göra en miniordlista, utifrån ODS (dvs SAOB på danska). Och en så stor ordbok har jag ju inte hemma, utan måste komma in i från internet.
Nu när jag skrivit klart och gjort klart, och tagit reda på varifrån både svenskan och danskan lånat in blixtlås (resp lynlås). Ja, då hänger sig hela min förbannade jävla skitmail. Spray - släng dig i väggen! Jag ska byta tror jag. Nån som har nåt tips?
Så nu har jag 40 min innan läraren senast ska ha det. Och jag kan inte skicka. Och jag är ju klar i tid. Så himla obra! Komma åt studentmailen gör jag inte heller. Morr!

2 Comments:

At 11:24 em, Blogger Veronika said...

Fixat!
Dumt att stressa upp sig så där. :)

 
At 2:16 em, Blogger Erika said...

Hade Spray förut men orkade inte med allt strul. Bytte till Yahoo istället som jag verkligen kan rekommendera, den är både bra och stabil. Aldrig problem med inloggningen, mail försvinner inte och framför allt: INGET spam.

Min adress är förresten erika_ljung@yahoo.se.

 

Skicka en kommentar

<< Home