tisdag, mars 07, 2006

Ner på stan

Nu måste jag ner på stan fast jag inte vill. Kom på att jag har typ 10 försenade biblioteksböcker hemma. Dumt. Så nu ska jag ner dit och lämna tillbaka dem. Borde kanske kolla om jag ska låna några nya?
Ska köpa lite andra prylar också, när jag ändå är nere på stan. Har iaf efter att ha besökt pops hemsida bestämt mig för att inte köpa några bebiskläder där. Vissa hävdar att de har bättre kvalitet än tex hm. Men, kläderna är typ 3 gånger så dyra! Och bebisar växer ju SUPERFORT, har jag hört. Så förhoppningsvis håller hm-kläderna åtminstone de två månaderna bebis kan ha kläderna.
Vi ska iofs inte köpa några mer kläder. Nu får det vara nog! Till bebis iaf. Men JAG kommer snart behöva nya kläder. Ska man amma måste man ju ha såna dära speciella amningströjor som kostar flera hundrakronor. Jajamensan!
Shopping, shopping, shopping!