onsdag, februari 22, 2006

Wow-uppdatering

Jag har börjat spela wow igen. Antagligen för att det var tenta på väg, och jag inte lyckas koncentrera mig på nånting. Då passar dataspel bra.
Har startat en liten gnome-mage som heter Wanja. Hon är grymt bra på att fiska och laga mat, samt att sy. Hon är även en hejare på att slåss med kniv. Som liten emigrerade hon ända till alvernas land, och har därför ungefär samma erfarenheter som en alv, som ju är tre gånger så lång. Lite problematiskt visade det sig vara att vara mage på alvernas ö, eftersom det inte finns någon mage-tränare där. Så långa resor till Ironforge, dvärgstaden, är något av en vana för lilla Wanja.
Vet nån av mina läsare en mage-tränare närmare Auberdine så är ni välkomna att tala om. Nu ska jag springa över halva kontinenten för att få tag på en kokbok.
Eller - skulle jag plugga till tentan i morgon. Eller, kolla mer på den knasiga redovisningen jag fått skickad till mig från Lotti. Böh!