söndag, februari 19, 2006

Mer drömmar

Inatt drömde jag att jag hånglade med Monica i Vänner. Hon hade så där röda läppar. Men jag visste att jag drömde för jag vaknade (i drömmen) av att jag fick orgasm. Sen vaknade jag på riktigt. Inte obehagligt som Hitler-drömmen men lite läskig dröm ändå. Orgasm, i sömnen då?
Jag drömde också att jag sprang omkring och blåste upp ballonger i ett grått förortsområde. De åkte upp och färggladde de grå husen. Samtidigt var det ett akrobatsällskap som i färggladda kläder hoppade trampolin. Men jag kunde inte hoppa för magen. Det var en fin dröm.

UÄK! Sitter och tittar på tv. Är det nån som sett Barbie Rapunzel's marriage-reklamen? Det är ju äckligt. "Nu är det din tur att vara en prinsess-brud". What? Å andra sidan i reklampausen i Unge Herkules, så jag antar att ingen annan tittar.