torsdag, februari 16, 2006

Jag vill ha besök!

Lägenheten har aldrig varit så städat. Jag och Johan bara gick omkring och fnissade igår efter mäklaren gått. Åh, vad fint vi har det! Det är så städat! Och alla prylar har vi lagt i kartonger och gömt i garderober och förråd. Bara mina skolgrejer, några tv-prylar, kläder vi använder just nu, och hela köket är kvar. Resten är undangömt. Sååååå bra!
Det är så fint. Hade det sett ut så här alltid när vi bott här hade jag kanske inte velat flytta? Men lite jobbigt att gå ner i källaren varje gång man vill ha nåt lite annorlunda.
Iaf. Vill nån komma och hälsa på skulle jag göra det den närmsta veckan. Detta för att vi ska hålla lägenheten så här fin fram till visningen, så slipper vi panikstäda på onsdag igen. Å andra sidan har jag tenta på torsdag (trodde det var onsdag, men det var torsdag), så jag kan nog inte ta emot besök. Men jag vill!