onsdag, februari 01, 2006

Vår tids kedjebrev

Oj. Nu fick jag ångest. Jag fick en sån där utmaning (den om ovanorna har man ju sett lite varstans). Men jag har ju typ inte 5 pers att utmana. Så jag gör som jag brukar, mitt tråkiga troll, och svarar snällt på frågorna men skickar inte vidare. Vill nån bli utmanad av mig - så känn er utmanade!

Här fick jag iaf från Mimmi.
Du skall göra upp en lista på dina fem bästa egenskaper och sedan utmana minst fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

Mina bästa egenskaper
1. Jag är sjukt bra på att hitta. Så ska man resa nånstans är det bra att ha med mig.
2. Jag är kramgo'.
3. Jag är skitdålig på att ljuga, vilket gör att jag försöker låta bli, vilket gör att man kan lita på att jag talar sanning.
4. Jag är duktig i skolan (det är väl en bra egenskap?).
5. Jag kan äta 1 kg godis utan att kräkas (vilket kan ha ett visst samband med punkt 2).