söndag, januari 29, 2006

Att göra

Eftersom jag varit utan internet i ett dygn (jag kollade en snabbis hemifrån föräldrarna på en sak, men det gills inte), och allmänt inte varit hemma måste jag göra en att-göra-lista.
1. Vad hände egentligen med SSU-ordföranden, polisen och fyllecellen? Kolla upp.
2. När jag låg i sängen igår kom jag på den perfekta rubriken på en roman - men vad var det?
3. Städa köket.
4. Läsa DN.se.
5. Läsa svd.se.
6. Expressen & Aftonbladet behöver jag inte läsa, dem har jag redan läst. Behövs ingen hjärnverksamhet för det. Gosa med Johan.
7. Sluta ha ångest över att jag pratade mobil i en mobil-förbuds-tågvagn. Jag såg faktiskt inte skylten förrän efteråt!!!
8. Beställa böcker från adlibris (jag är uppe i över 1000 kr/månaden i bokkostnad igen, precis som innan studieuppehållet. Wihoo!).
9. Köpa mammabyxor. Det funkar inte att bara ha ett par, och ett par rosa gå hemma plyschbyxor.
10. Äta glass.
Gud, vilken oseriös lista.