torsdag, november 17, 2005

Världens bästa Johan?

Vill bara berätta en söt sak med min kära pojkvän.
Jag är ju som alla mina flitiga bloggläsare vet luspank. Så Johan kom igår när jag satt på jobbet och sa åt mig att skriva en inköpslista (då skrev jag bl a chokladbollsingredienserna). Sen när jag gjort det sa jag som i förbifarten: Du skulle ju kunna köpa lite godis också, det kostar 3,90.
Sen när jag kom hem igår har jag bara en tanke i huvudet: göra chokladbollar! Men sen kommer jag på det där med godiset, och frågar om han köpt godis. Jo, det står lite på tv-rumsbordet, säger han.
Jag går till köket och brer lite kvällsmackor och går in i vardagsrummet. På bordet står en hel full påse som knappt går att stänga. Måste röra sig om typ 1½ kg godis. Så nu har jag ätit godis tills det runnit ut ur öronen på mig OCH jag har ändå över 1 kg kvar.
Han glömde dock köpa toapapper (som jag iofs inte skrev upp på lappen), så helt perfekt är han kanske inte. Men 1½ kg godis. Vilken kille!