tisdag, november 15, 2005

Usch!

Har beställt tid hos tandläkaren. Jag hatar tandläkare. Men har inte kunnat sova på två nätter pga tandvärk. Men det sa jag inget om, för akutbesök är flera hundra kronor dyrare. Började få ont i lördags hemma hos föräldrarna, så de sa att de skulle betala.
Tandläkare är onda. De ger en dåligt samvete för att man dricker oboy till frukost, glömmer borsta tänderna, äter godis och dricker läsk 7 dar i veckan. Ja allmänt får en att tycka att man inte är duktig. Och jag vill känna mig duktig!
I natt hade jag så ont att jag höll på att gå upp och åka till nån akutmottagning. Mina alvedon är slut, kanske berodde på det. Ska till apoteket och köpa mer nu.

2 Comments:

At 12:12 em, Anonymous Anonym said...

Usch. Jag är skiträdd för att få ont i tänderna. När ska du dit?

 
At 12:52 em, Blogger Veronika said...

Jag fyllde bara i ett formulär på internet. Så antar jag att de hör av sig, för de vill väl ha kunder antar jag. Det var bara det var akut man skulle ringa. Och JUST NU har jag ju inte ont i tänderna. Så då är det ju inte akut. *tycker om alvedon*

 

Skicka en kommentar

<< Home