måndag, november 21, 2005

Vad är väl en bal...

Så mycket roligare det varit med bal om jag
*känt mig snygg
*inte haft ont i ryggen
*kunnat dricka sprit så min hopplösa sociala inkompetens försvann
*inte attacksomnade kl 22 bara jag kunde
*inte haft ont i ryggen
*haft en klänning jag (magen) passade i
*haft en bh som klarade av att stödja mina megaboobisar och som ändå inte syntes bakom toppen
*inte måstade gå upp tidigt idag och imorgon
*hade åtminstone lite pengar så jag kunde köpa nåt kul
*varit hos frisörn för mindre än 2 år sen så det gick att göra nåt åt eländet
*inte tyckte så synd om mig själv.

Stal iaf 20 kr ur växelkassan och köpte knäbyxor. Lägger tillbaks pengarna på fredag, jag lovar. De vita skorna kommer jag nog inte ifrån.

1 Comments:

At 9:40 fm, Blogger Veronika said...

Knäbyxor. Hahaha. Knästrumpor var det väl i alla fall? Man kan väl inte gå på bal i knäbyxor?

 

Skicka en kommentar

<< Home