torsdag, november 17, 2005

Vill gå hem

Nu börjar budgetmötet om en halvtimme. Det kommer ju ta minst två timmar. Så tidigast 21 kan jag styra min kosa hemåt. *gråter*
För det är just det där: TIDIGAST klockan nio. Vem säger att vi kommer vara klara med budgeten i tid? Jag borde ha suttit med i planeringen för budgeten, men har som inte blivit inbjuden till något möte. Så jag får se budgetförslaget första gången om, som sagt, 30 minuter. Och tycker jag det är galet kommer säkert JAG sitta och göra att det drar ut på tiden. Jag kan ju liksom inte godkänna nånting hux flux som är så här viktigt, bara för att jag vill gå hem.
Och i morgon är det skola 10-12. Jag MÅSTE orka gå upp till skolan. Helst borde jag ju gå upp med Johan vid 7, 8 nånting. Och baka chokladbollar och läsa igenom det som ska gås igenom i morgon. Det borde jag ju ha gjort istället för att blogga hela dan.
Nu ska jag fixa lite med löner innan jag springer på möte.