måndag, november 21, 2005

Mail & bal

Jag var här för betydligt mindre än ett dygn sen och jobbade. Och nu när jag kommer tillbaka har jag fått 8 mail. Vad är det med folk?
Nåja, det var egentligen bara 2, för 6 stycken gick direkt ner i spam-mappen. Vad är det med folk? Varför skickar de spam?

Ikväll ska jag på bal. Jippi - not. Känner mig så ful i klänningen, skorna ligger nerpackade så jag får inte fatt dem, så det blir vita jävla skor till en i alla andra avseenden helt svart klädsel, har inga strumpbyxor, inga hårutsmyckningar. Och framförallt har jag inte tid. Och så vill jag ju att alla ska tro att jag tycker det är kul, för mitt dåliga humör ska väl inte behöva gå ut över andra. Får ge dem mycket sprit innan vi går, helt enkelt.
Men jag fick med mig mascaran och läppglanset, så helt illa är det väl inte.