fredag, september 30, 2005

Rättelse

Som min kära chef och medarbetare kom in och påpekade finns fel i förra inlägget. Att jag stavat fel på kandidater, nämnde hon inte, och det är ju inte så viktigt.
I alla fall menade jag att jag måste hitta 3Q-kandidater på mindre än två veckor. Inte att jag har hittat flera bra. Jag menar. Det finns säkert flera bra, men det är ju inte säkert att de vill bli 3Q-sar. Det är ju ändå lite småjobbigt. Långa dagar och så. :)
Men... tre månader kvar. Sen ska jag läsa barn- och ungdomslitteratur 10 poäng och förbereda mig på att bli mamma. Och då har bästisJohanna kommit hem. Så då blir det fika med henne, hela dagarna. När jag inte läser Pettson och Alice i Underlandet eller spelar dataspel.

1 Comments:

At 1:12 em, Anonymous Anonym said...

Jag missbrukar kommatecken också, märker jag.

 

Skicka en kommentar

<< Home