torsdag, december 14, 2006

Tusan också

Åt just middag och sen kollade jag min blogg. Och så såg jag en sak jag missat idag. Jag glömde alldeles bort bibblan. Borde kanske ha någon kontakt mellan min blogg och min telefon så telefonen kan tala om för mig vad jag ska göra. Det enda jag kunde tänka efter mötet var "maaaat", och så hem fort som fan.
Nåja, jag kan ju gå till bibblan imorgon. Nu blir det Ben&Jerry chocolate brownie-glass och jämföra två norska tidningar (aviser, ooooh, vad jag kan). För den andra norskauppgiften kan jag som sagt inte göra.

2 Comments:

At 8:54 em, Anonymous Anonym said...

Yummie vad gott det låter, själv ska jag mumsa i mig chokladkladdkaka till Medium :-)

Kram Jennie

 
At 9:31 em, Blogger Veronika said...

jennie: Mm, det var gott. Men nu behövs det mer påfyllning. Farligt att bo så nära affär. Skönt att det gick bra hos doktorn idag!

 

Skicka en kommentar

<< Home