torsdag, oktober 26, 2006

Paus

Jag är trött på hemtentan nu. Så jag sticker till sats istället. Kör ett corepass + en halvtimme på nån konditionsmaskin. Förhoppningsvis har min hjärna återhämtat sig så jag kan plugga vidare. Har kommit en bit på vägen. Måste bara kolla upp det där med när bibblan är öppen. Om jag måste bibbla imorgon, eller om jag kan göra det på lördag, vilket skulle passa bättre.
Ju mer jag funderar desto säkrare är jag på att det bara blir g. Men det gör inget. Som det känts varje gång jag börjat med en ny uppgift ska jag vara glad om jag får g. Men när jag väl fått fundera ordentligt och bestämt mig för att börja i en ände går det bättre.
Nåja, bussen var det.

1 Comments:

At 9:27 fm, Anonymous Anonym said...

Veronika med vänner, skulle du kunna utreda och diskutera runt frasen "ögona böj"? Den poppade upp i mitt huvud för en tid sen och den gör mig så svag.

 

Skicka en kommentar

<< Home