onsdag, oktober 25, 2006

1 hekto i timmen

Jag vägde mig när jag gick och la mig och när jag vaknade i morse. Då hade jag, bara genom att ligga i sängen och sova, inget roligare än så tyvärr, gått ner 7 hekto. Om jag bara genom att ligga rätt upp och ner och sova kan gå ner så mycket så är det nog bra att träna. Då går jag nog ner ännu mer. Det går bli dagens slutsats.
Jag höll på att skriva att jag går ner nästan en Kaspian på natten. Sen kom jag på att han väger över 8 kilo, inte 8 hekto. Dum, dum.

2 Comments:

At 11:39 fm, Blogger P said...

Min första tanke var att "schysst då kan man ju ligga i sängen jämt o ändå gå ner i vikt", men du drog visst en annan slutsats där ja... ;)
Vad liten han skulle vara om han vägde 8 hekto! Eller vad liten du skulle vara om du verkligen gick ner en Flubbris per natt ^^

 
At 6:12 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Med tanke på att jag gått upp exakt 8 kilo under dagen, så var det inget alternativ. Eller, hmm, 8 hekto ska det stå. Hehe.

 

Skicka en kommentar

<< Home