torsdag, oktober 12, 2006

Faaaaaaaaaan

Gissa vem som är sjuk. Jag började känna av det när jag kom hem från skolan tidigare idag, och nu är det ett faktum. Öret gör svineont, halsen börjar tjockna till, och jag börjar bli lite feberyr. INTE BRA! Imorgon har jag språkhistoria och litteraturvetenskap, sen åker hela familjen l-e hem till mina föräldrar för att fira att min farfar fyller 80. Hipp happ hurra! Mina föräldrar och farföräldrar bor i samma hus för er som inte hängde med.
Då vill man ju vara frisk. Ska kolla igenom om texterna till i morgon är svåra, annars kanske jag skippar första lektionen. Idag gick vi igenom en handskrift skriven av heliga Birgitta, och den hade jag INTE velat luska ut själv, kan jag säga. Men läraren lovade att texterna till imorgon skulle vara enklare. Hepp, hepp.

2 Comments:

At 6:35 em, Blogger Anneli said...

jag blev oxå sjuk idag. skumt...

 
At 7:27 em, Blogger Veronika said...

anneli: Skumelur!

 

Skicka en kommentar

<< Home