tisdag, oktober 24, 2006

Någon ska ju alltid vara värst

Jag tycker det är knepigt nu att hinna med. Det som faktiskt fått stiga åtsidan nu när jag har så mycket är träningen. Jag har sänkt mitt "mål" till två gånger i veckan. Hellre lite träning än ingen träning. Trots att styck-priset blir sjukt dyrt då jag har sats-kort. Men även utan träning är det svårt att hinna med: plugga, städa, blogga, sova, mysa med Kaspian, mysa med Johan, mysa allihopa i soffan och leka roliga lekar, ta hand om Kaspian så Johan får vila.
Och med tanke på hur mycket jobb och kraft en (1) unge innebär är inte fyra (4) till något jag längtar efter. Åtminstone inte med sådär ett års mellanrum.

2 Comments:

At 9:48 em, Anonymous Anonym said...

På aff är det en som väntar fyrlingar. Tänk dig chocken!

 
At 10:38 em, Blogger Veronika said...

ellen: Haha. Helt galet. Tänk att ligga där på ultraljudet, så bara "Ja, det är fyra små bebisar". Hehe. Snacka om att omvärdera hela sitt liv och sina livsplaner.

 

Skicka en kommentar

<< Home