måndag, september 04, 2006

Uppdatering

  • Endagarslinserna ska tydligen passa på mig. Nu får jag prova, och sen ska de kolla att de sitter bra i ögat om en vecka. Om ja blir det endagarslinser!
  • Jag har skapat en odöd präst, hon heter Darkflower, kan bemästra både stav, kniv och trollspö, och yrkesvis är hon sömmerska och enchanter (vet faktiskt inte vad det blir på svenska).
  • Har nästan läst ut To the Lighthouse.
  • Är på g med uppsatsen.
  • Tycker det är kul när Sara och Adde snackar i mina kommentarer. Dags att nån av er startar sin egen blogg, kanske?
  • Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på.
  • Har köpt lampa till skrivbordet och läslampor till sängen.
  • Det är sjukt här hemma.
  • Det är sovdags.

4 Comments:

At 10:15 em, Anonymous Anonym said...

Jag fortsätter snylta på din, thank you very much. :-)

 
At 10:29 em, Blogger Veronika said...

sara: Det går bra. :)

 
At 6:50 em, Anonymous Anonym said...

vi kan ju inte splittra och sprida ut oss ju

 
At 7:26 em, Blogger Veronika said...

ad: Nej, det var ju dumt tänkt av mig.

 

Skicka en kommentar

<< Home