måndag, september 25, 2006

Akta sig

Man ska passa sig för att skriva för mycket om politik. Jag tycker ändå inte att jag på något sätt är värst. Men lite arg var jag ju förra veckan, men tycker nog att jag lugnat ner mig rejält. Nu har livet återgått till vardag osv. Men från att ha haft ett stadigt besökarantal på över 500 personer i veckan har det nu sjunkit till 300. Jag kan inte se någon annan anledning till att jag förlorat 200 läsare (eller, typ 50 som besöker mig fyra gånger i veckan, vad vet jag). Och det tycker jag är synd. Jag är ju fortfarande jag.
Samtidigt vet jag hur det är. Man kan följa en blogg, och sen uttrycker bloggaren en åsikt eller något som man på inget sätt håller med om. Då brukar jag bli arg och bojkotta den bloggen nån vecka. Men sen är jag ju nyfiken av mig och brukar börja läsa igen. Så tillvida den inte skriver om det ämnet alltför ofta, eller åsikten är alltför dum. Så min förhoppning är att jag får tillbaka mina läsare. Jag älskar ju er!
(Fast mest älskar jag ju er 300 som aldrig slutade läsa mig.)

6 Comments:

At 12:02 fm, Anonymous Anonym said...

Och jag som gillar dig bättre när du skriver om politik än om t ex WoW. ;)

 
At 9:25 fm, Blogger Anneli said...

Jag har 16 profile views. (viewers?)
Så det är mer synd om mig. Men vet inte om jag kan bli mer intressant. Jag tycker iaf att jag är skitrolig. Men känns lite som att alla de som besöker din blogg borde komma in på min oxå. Men kanske mina kommentarer här oxå är tråkiga. Hihi.

 
At 9:50 fm, Anonymous Anonym said...

Jag är tre till fyra av dina besökare :)
Men har slarvat sista veckan och bara varit en enda jag.

 
At 10:27 fm, Blogger Veronika said...

m: Jag tror inte någon tycker det är kul att läsa om wow. Men det struntar jag i. Vissa dagar gör jag inget annat än sitter framför det spelet, så då skriver jag ju om det.
anneli: Vill du ha fler läsare får du registrera dig på olika bloggsidor, tex bloggportalen. Profile views är hur många som tittat på just din profil, inte hur många som varit inne på din blogg.
ad: Aha. Ja, det kan ju förklara nedgången lite. :)

 
At 11:21 fm, Blogger Anneli said...

veronika: jaha! säg fler bloggsidor då :D

 
At 1:26 em, Blogger Veronika said...

anneli: Om man registrerar sig på bloggtoppen blir man automagiskt med på andra. Jag är bara med där. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home