söndag, september 24, 2006

BUZZZZZZZZZZZZZ


Idag köpte vi Buzz - the big quiz. Så himla roligt. Att sitta allihopa ihoptryckta i soffan och trycka på en röd knapp. Det är det som är livet. Jag vet att jag är efter, och spelet är över ett år gammalt. Men har ni missat vill jag hjärterligt rekommendera. Alla som bor i Uppsala med omnejd, eller som av någon anledning har vägarna förbi, är givetvis välkomna hit och spela näääär som helst.
När vi valde karaktärer tog Johan Einstein och Pillan Kleopatra. Jag tog en tjej som såg cool ut. Först när jag vann första gången, och hon började skjuta omkring sig med sin pickadoll förstod vi att min karaktär var Prinnsessan Leia.

3 Comments:

At 9:33 em, Anonymous Anonym said...

Det kom först i maj faktiskt! Så du är inte alls efter. ;-) Det här vet jag, för jag köpte det typ dagen efter det släpptes. Hehe. Hade testat "the Music Quiz" innan, så jag var tvärsäker. Visst är det kul?

 
At 9:42 em, Blogger P said...

Men stackars din figur som inte fick länkat till en bild :S

 
At 9:49 em, Blogger Veronika said...

sara: Åh, jaha. Men själva buzz-knapparna är alltså äldre? Jag trodde big quiz var det gamla, och musikquizet det nya. Du vet så mycket Sara, hur ska jag klara mig utan dig i rally-laget?
pernilla: Men, hon fick ju en egen bild i inlägget istället. Det räcker väl?

 

Skicka en kommentar

<< Home