söndag, augusti 13, 2006

Utvärdering vecka 32

Träning
I princip lika med noll. En promenad fram och tillbaka till Gränby. Ca 40 min. Och så gick vi in till stan en dag, ca 60 min.

Mat
Har inte ätit frukt och grönt. Jo, ganska många bananer, både jag och Johan köpte obereonde av varandra, så ganska många bananer. Och så provsmakade jag Kaspians morotspuré, förstår att han inte var glad i den. Uäk. Har inte heller ätit några mellis. Utan bara tre mål mat om dagen. Inte så bra. Ska ju försöka hålla energinivån mer konstant.
Har fikat en gång, då blev det ganska mycket. Det var när föräldrarna hälsade på. Och sen åt jag ju godis på bion (ca 300 gram). Och dessutom ett besök på max. Men ingen katastrof-vecka. Väl?
För framtiden blir det inte mer godis i augusti. Nope. Dessutom blir nästa vecka en stenhård räkna kalorier-vecka. Måste göra det nu inför semestern. För veckan efter det bär det av till Gotland.

Allmänt
Vikt: 93,4 kg. Dvs -0,5 kg denna vecka. I torsdags morse vägde jag dock 92,6 kg. Usch, man ska som jag redan sagt bara väga sig en gång i veckan. Då känner man sig ju nöjd bara det går neråt. Men återigen ser vi att det är mitt i veckan jag väger minst, och mest väger jag, ironiskt nog eftersom jag har vägdag då, på söndagarna. Sen börjar det gå nedåt igen.
BMI är alltså 30,5.

Förra veckan finns här.
Och veckan innan dess här.

4 Comments:

At 11:33 fm, Anonymous Anonym said...

Fint BMI ju :) Snart är du "bara överviktig", men det är nästan jag med, så :D

 
At 12:17 em, Blogger Veronika said...

anneli: Fast du kommer ju från andra hållet. :)

 
At 2:30 em, Anonymous Anonym said...

jag är 25,5 eller nåt.. ska vi mötas på 27? :)

 
At 3:01 em, Blogger Veronika said...

ad: Nej. Man ska vara under 25. Inget smart att gå upp, då måste man ju gå ner igen sen.

 

Skicka en kommentar

<< Home