söndag, augusti 13, 2006

Skitdator

Jag slutar blogga nu. Är så jävla trött på allt skitstrul. Alla datorer suger pung. Jag kan inte lägga upp bilder ens en gång. Har jättesöta bilder på Kaspian första gången han äter morotspuré, och en bild med honom endast iklädd tröja/blöja. Har tom skrivit texten till (angående Sean Prestons vinst i kategorin sämst klädda man). Men det är ju så yesterdays news så även om jag sitter i en timme och försöker lösa problemet spelar det ju ingen roll.
Det ska vara enkelt att blogga. Speciellt när man har barn och sitter med en unge som tuggar på tangentbordet medan man håller på. Har ju fan inte tålamod att fixa.

2 Comments:

At 7:52 em, Anonymous Anonym said...

*trösta*

 
At 9:28 em, Anonymous Anonym said...

ser verkligen framför mig hur kaspilasp sitter o tuggar på tangentbordet o dreglar en massa :D men på torsdag kommer jag, då kan jag hålla i honom o så kan du bråka med dator...

 

Skicka en kommentar

<< Home