söndag, augusti 13, 2006

Lördag igår


Igår var jag på bio för första gången på 100 år. Vi såg piraterna. Jag hade ju hört ryktas att det skulle komma en trea, men blev ändå besviken att historien så glasklart inte var slut. Den första filmen hade ju äkta bra filmslut. Denna inte lika så. Nu är man ju tvungen att se trean vare sig man vill eller inte. Men ögongodis och många skratt blev det. Så helt okej.
Vi gick in till stan, det gick på ca en timme. Lämnade Kaspian hos Johans mamma. Sen gick vi till max och åt burgare. Johan var duktig och åt minimorötter till. Jag var dålig och åt pommes till. På själva bion sen åt jag 300 gram godis (dåååååligt) och Johan en förpackning Hot snacks. Men vi hade pratat om att vi skulle unna oss sen bion bestämdes i måndags. Nu blir det inget mer godis i augusti.
Kaspian hade varit som vanligt hemma hos Johans föräldrar. Hela skalan från skrattande glad, via lugn och harmonisk, till gråtande så han tappade andan. Dock mest glad. Som vanligt alltså. Han hade dock inte sovit mer än 10 minuter, trots att jag och Johan inte kom från bion förrän vid nio-tiden på kvällen och lämnade honom halvfem. Han somnade dock på vägen hem, fick lite nattmat när vi kom hem. Och sen sov han.

2 Comments:

At 7:52 em, Anonymous Anonym said...

Jag älskar Johnny Depp.

 
At 9:29 em, Anonymous Anonym said...

jaha men JAG älskar Jack Sparrow.

 

Skicka en kommentar

<< Home