torsdag, augusti 10, 2006

Pengar

Saldo: 579,43 SEK. Johans konto: Inte så mycket roligare.
Och vi åker till Gotland den 21 augusti. Hur tänkte vi då? Johan har redan uttryckt en önskan att få äta mycket gratismat (halva hans släkt bor ju där). Och båtbiljetten är ju betald. Så vi borde klara oss. Och barnbidraget á 1000 kr kommer ju den 20e. Så då blir det till att köpa fårull och bärnstenssmycken för fulla muggar. För det är väl sånt man köper på Gotland? Vi ska nog klara oss fint den här månaden också.

7 Comments:

At 3:04 em, Anonymous Anonym said...

hmmm... är det så att ni saknar sisådär ungefär 5000 kr? :p Jag kan betala tillbaka nu om ni vill. Har fortfarande inte hört nåt från banken, men jag har jobbat lite hos Conny o har lite pengar i kontanter. :)

 
At 5:23 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Hmm. Du var väl barnvakt, så egentligen är det väl bara 4500 kr? Är du säker på att du inte behöver pengarna då? De pengarna var ändå från sparkontot. Där har Johan fortf pengar.

 
At 7:25 em, Anonymous Anonym said...

hihi jo eg behöver jag dom nog... för anars har jag bara 3,70 kvar på kontot :D så jag väntar gärna o betala tillbaka, om det är okej, men säg till när ni behöver dom! För jag har inte rört dom 5000 än... men som sagt, det är nära nu :p

 
At 8:12 em, Anonymous Anonym said...

och... ja jo! jag har ju suttit barnvakt ja! (haha och oooj vad hårt jag jobbade) så... då äger jag ju faktiskt 503,70 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då har jag råd att tanka på mobilen! eller ta bussen till stan.. och tillbaka!!!! :D :D :D

 
At 9:28 fm, Anonymous Anonym said...

nja det kommer den 18:de, 20:de är på en onsdag!
kram

 
At 11:17 fm, Blogger Veronika said...

pernilla: Vi klarar oss nog.
nettan: Du menar att den 20e är en söndag? :)

 
At 1:14 fm, Anonymous Anonym said...

hoppas ni får trevligt på gotland. vi har ju just kommit hem därifrån ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home