söndag, augusti 06, 2006

Utvärdering vecka 31 2006

Vikt: 93,9 kg.
Jag har alltså gått ner 2,1 kg denna vecka. Tyvärr har jag varit "dum" och vägt mig varje dag, så jag vet att jag som minst vägt 93,7 kg (i torsdags). Hade jag inte gjort det hade jag ju varit supernöjd med minus 2 kg, men nu vet jag ju att det kunde varit mer. Men jag "syndar" ju mer i slutet av veckan, inget konstigt med det.
Har gått en 20 minuters powerwalk med Kaspian i sele. Mer blir det inte i värmen. Har inte ätit så jättebra, men inte särskilt dåligt heller. Igår blev det dock Svante-mat. En vonk-burgare (ost och bacon), och sen en kladdkaka med glass på det. Men nuförtiden äter jag där typ 1 gång i halvåret, så det är ok. Bar-personalen kom ihåg hur en vonk-burgare ska vara (eloge), men personalen i köket gjorde fel (ej eloge).
Två veckor till Johan tar över föräldraledigheten. Då ska jag nog skärpa mig lite.

1 Comments:

At 8:43 em, Blogger Veronika said...

Mimmi: Haha. Jag vet. Hade jag gått på viktväktarna hade jag nästan fått bannor: "Äter du verkligen alla dina points".
Nej, nåt mail har jag inte fått. Du kan ju skicka till veronika [a] kaspian [punkt] be istället.

 

Skicka en kommentar

<< Home