onsdag, augusti 30, 2006

Lista på saker jag borde ha gjort idag

  • Tagit hand om tvätten. Vi tvättade i måndags, och tvätten ligger fortfarande i två blå ikea-kassar.
  • Skrivit mail till studievägledaren på institutionen, för att bekräfta att jag ska läsa norska istället för "Grannspråken i Norden" och ställa några frågor.
  • Börja skriva en uppsats. Har två stycken som borde bli klara typ nu.
  • Allmänt städa.
  • Göra i ordning mitt skrivbord så det blir arbetsvänligt här.
  • Skickat tillbaka jätteful tröja till hm. Den var sååååå ful. Kommer aldrig ha på mig. Jag förstår inte, den var bara SÅ snygg på bild, ju.
  • Plockat ur diskmaskinen.
  • Tagit hand om alla 12 påsar vi handlade på stan idag.

Saker jag faktiskt gjort idag:
lämnat böcker på bibblan
bokat optiker-tid
ordnat paket till en person värd att få paket

Saker jag inte borde ha gjort:
bråkat med Johan
surat och gnällt
varit på dåligt humör
varit värsta bitchen
uppfört mig som värsta pms-monstret fast jag inte är det