söndag, augusti 20, 2006

Semesterläsning


Nu har jag köpt upp mig på stor litteratur så jag ska klara en vecka på Gotland.
  • World of Warcraft - Official strategy guide. Så jag kommer bli en bättre spelare. Bra att kunna läsa och titta på bilder också, om jag får wow-abstinens.
  • Room Service-magasinet. Var inplastat, hade jag bläddrat hade jag aldrig köpt. Varning, varning. Absolut inte värd 79 kr. Köp vanliga elle interiör eller nånting istället.
  • Elle. Höstens mode-bibel ingick. Så 372 sidor för 39 kr är SÅ värt pengarna.

(Nej, det går inte att läsa riktiga böcker när man har barn. Nope, impossible.)

1 Comments:

At 6:53 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Då kan jag stoppa den i ett kuvert och skicka till dig för en tjuga. Fast då får du vänta till efter Gotland.
Inredningsreportagen är från förra säsongen (Babsan osv), alltså intet nytt, och bakom kameran-reportaget är ju inte så himla käckt. Har iofs inte läst intervjun med killarna, men hur bra kan den va? Inte 80 kr bra.
Det ingick iofs en dvd-skiva med tre timmar speltid. Har inte kollat den än. Kanske det är den som gör hela magasinet prisvärt.
Sen ska ju jag tävla om ett kök värt 225000 kr byggt av Jonnie och Mattias. Vinner man det är det ju fett värt!

 

Skicka en kommentar

<< Home