onsdag, augusti 30, 2006

Skriva listor

Igår åkte jag in till stan för några småärenden, men framförallt för att boka tid hos optikern (jag vet, man kan ringa också, men varje gång jag traskat in där har de haft en tid exakt samtidigt). Att jag ska till optikern kom jag på vid 18-19 på kvällen. Liiiite sent påtänkt.
Jag har några biblioteksböcker som är över en vecka sena. Tog jag med dem till stan igår? Nej, det glömde jag. Tog vi med oss nappflaska och filt åt bebisen? Haha. Så vi stannade en ganska mycket kortare tid i stan än vi tänkt.
Nu blir det till att skriva listor. Att göra-listor och att ta med-listor. För just nu är det ingen ordning, oreda! Sak 1 på att göra-listan: Få Johan att slita sig från datorn så det blir nån nytta gjort. För så länge han sitter vid datorn gör jag det. Sådetså!