måndag, augusti 28, 2006

Tillbaka

Jag glömde visst tala om att jag skulle bort en vecka. Men ni märkte säkert. Nu ska jag ta det lungt. I morgon är det bvc klockan 9, och sen ingenting förrän torsdag kl 14. Då börjar skolan. Men jag har redan läst danska 5 p, men på kursen jag ska läsa är det danska 2 p, så jag får tillgodoräkna. Så sen ska jag bara glassa och ta det lungt. Eller, nä. Jag ska läsa 5 p norska, istället för de 2 som krävs. Om ni fattar. Jag skulle egentligen läst 2+2 p i danska och norska, men nu läser jag 5 i norska istället.
Hejdå.

5 Comments:

At 2:24 em, Anonymous Anonym said...

Tyckte du skrev att du skulle läsa polska. Men läste fel och upptäckte det nästan direkt.

 
At 2:41 em, Anonymous Anonym said...

Har ni haft det bra? Skulle vara kul att se bilder! :-)

 
At 5:12 em, Blogger Veronika said...

ad: Haha. Polska hade ju varit roligare. Specillet som en del i "Grannspråken i Norden".
sara: Jo, vi tog typ 7 bilder. Lägger kanske upp på Kaspians sida så småningom. Vi är ju lite sega med bilder.

 
At 9:09 fm, Anonymous Anonym said...

Hej Sara!

 
At 10:49 fm, Anonymous Anonym said...

Hej Adde! :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home