torsdag, juli 20, 2006

Stilla

Okej, det står döstilla. Jag har kanske skrivit 5-10 rader sen jag bloggade sist. Däremot kollat på 53 bloggar. Jag ska därför *trumvirvvel* skriva ut den version av uppsatsen som ligger i datorn. Första versionen på papper. Sen ska jag läsa mina ord på papper. Det är annorlunda mot skärmen.
Äh, som om det skulle hjälpa.
Vill logga in på ellos. Handlar jag för över 1000 kr får jag 200 kr rabatt. Och jag vet redan vad jag vill ha för 400 kr. Och de kläder jag beställde förut sitter perfekt, så jag vet vilken storlek jag ska satsa på. Men min belöning för att ha skrivit uppsatsen är att lägga den där jävla ordern. Så jag får inte göra det.
Var sjutton kommer min stålvilja från? Nån måste satt magi på mig. Inget godis på en vecka. Det var ju i torsdags förra veckan jag åt sist. Galet, galet, galet. Och jag har tränat som jag ska. Ja, om man bortser från onsdag förra veckan när jag fick tvångsavgiftas och igår när jag hade ont i knät. Men kommer jag kunna hålla mig borta från internet-shopping?