onsdag, juli 19, 2006

Melon


Jag tycker inte om frukt. Nope. Ändå sitter jag just nu och tvingar i mig själv en stor bit vattenmelon till mellanmål. Det är återigen min lillasyster som i högsta välmening försöker få mig att äta frukt och grönsaker. Egentligen tycker jag ju om honungsmelon, eller allra helst den där ljusorangea som nog inte är en melon. Men Pillan gillar bara vattenmelon. Så då blev det det. Men vattenmelon är ju så blaskigt och smakar bara vatten.
Jag har tagit fram en kanellängd ur frysen. Godare mellis än vattenmelon. Yes.

3 Comments:

At 4:35 em, Anonymous Anonym said...

jag känner igen sockerberoendet. Om du lyckas bli av med det, ge mig de absolut bästa tipsen sen!
Jag blir tokig utan socker. Jag bara måste ha det, hela tiden! *suck*

 
At 9:36 em, Blogger Veronika said...

storasyster: Sockerberoende och sockerberoende. Enligt Oprah, eller vem det var, klarar man sig inte ur beroenden av något slag utan proffesionell hjälp. Men jag ska ta-mig-tusan klara detta. Så då är det inget beroende. Bara gott.

 
At 10:58 em, Anonymous Anonym said...

Shyssta meloner

 

Skicka en kommentar

<< Home