onsdag, juli 26, 2006

Nu får hösten börja

Jag har köpt upp mig på en ny fin almanacka, pennor, små coola stämplar, post-its och block. Masas nya handväskor i lagom storlek för att ha ovanstående prylar + böcker i har införskaffats. Ska förbi naturaffärerna i stan och kolla om de har fjällräven computer-kånken, som jag tänkte ha min snyggdator i. Sen behöver jag en väska till mina träningskläder. Ja, och så måste jag ju köpa träningskläder också.
Well - det mesta är in order inför skolstarten. Åh, vad det ska bli roligt.

2 Comments:

At 10:29 fm, Anonymous Anonym said...

Den som ändå kunde ha din inställning inför skolstarten :|

 
At 4:36 em, Blogger Veronika said...

anneli: Men jag har ju inte pluggat på 1½ år! Du ska börja sista året på gymnasiet. Stoooor skillnad. Men köp snygg almanacka, fina block och några roliga pennor så känns det genast bättre!

 

Skicka en kommentar

<< Home