onsdag, juli 26, 2006

Dumma kropp

Mitt knä har kajkat ur totalt. När jag ligger i sängen med böjda ben, och ska ändra ställning till raka ben gör det skitont. Då kan ni ju gissa hur det känns när jag ska resa mig ur soffan eller ska gå till affären. Det är väl egentligen inte konstigt att knät är paj. 30 kilos övervikt, och sen powerwalks i dåliga skor. Men, vad gör man nu? Powerwalksen skulle ju göra att de där kilona försvann. Var planen. Johan mumlar om sjukgymnast, men det är väl lite overkill?
Dessutom har den fördömda foglossningen kommit tillbaka. Den var väl aldrig helt borta, men sen jag började promenera har jag haft svinont varje natt. Har hört att den ofta inte försvinner förrän man slutar amma. Kunde ingen talat om det? Hade jag vetat det hade jag aldrig ammat. Eller, det kanske jag hade. Men nu, lagom till jag börjar ge ersättning får jag veta det. Då är det väl bara att hoppas att fogontet försvinner! Och så måste jag sluta nuppa, om jag gjort det på kvällen kan jag knappt gå på hela nästa dag. Å andra sidan - vad spelar det för roll, jag kan ju inte gå pga knät iaf.