tisdag, juli 25, 2006

Idag har jag hunnit

  • duscha. Vaknade 6.45 av att Kaspian låg och bajsade. Istället för att byta på honom gick jag och duschade. Johan tog hand om bajsblöjan när hans väckarklocka ringde istället.
  • äta frukost. Åt mackor medan jag ammade Kaspian.
  • gå till centrum och posta ett paket. Min kusin Susanne har fått en liten bebis, så jag skickade en liten pyjamas med matchande mössa till honom, en söt tröja med stampe åt storasyster, och lite fotvårsprodukter åt Susanne. Som om man har tid att ta hand om fötterna med en liten bebis hemma. HAHAHA. Fotbadet jag fick på morsdag har jag använt en (1) gång.
  • äta en mellis-banan.

Nu ska jag plocka i diskmaskinen innan Kaspian vaknar. Och igår lagade jag så mycket mat att det blev matlåda. Så antagligen kommer jag kunna äta lunch idag. Fasiken vad mycket gladare man blir av sånt! Svårt vara glad när man är hungrig. Om lill-kasp fortf sover när jag plockat i maskinen ska jag ha på mig dagkräm (lyx). Och plocka undan all ren tvätt. Eller läsa lite bloggar. Hehe.