söndag, juli 16, 2006

Ingen dans på rosor

Jag vet inte om jag klarar av det här med att äta inte äta godis. Eftersom jag mått så himla dåligt (trötthet, huvudvärk) av att inte äta godis, bestämde jag mig för att inte äta det igår heller, trots att jag fick. Men det är ju helt orimligt att jag är så sockerberoende att jag blir knäpp? Jag har ju inte ens uteslutit allt socker, ketchup äter jag ju massor. Fett äter jag som vanligt, 2 pizzor blev det i veckan.
Nåja, en ordentlig utvärdering av vecka 1 i min "12 veckor till topptrim" kommer senare ikväll. Men vi kan väl redan nu konstatera att jag tränat som jag ska, och ätit bättre än jag skulle. *klappar mig själv på huvudet*

1 Comments:

At 2:58 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Den kostar 40 kr på adlibris, så den får följa med nästa gång jag beställer böcker. Tack för tipset!

 

Skicka en kommentar

<< Home