lördag, juli 15, 2006

Shoppaholic


Nu har jag lagt en order på över 1100 kr på asos. Men de hade så himla fina grejer. Och billiga!!!För 1100 kr fick jag:
* 2 handväskor, strl större
* 2 handväskor, strl mindre
* 1 par ballerinor
* 1 par flipflops
* 6 halsband
* 1 diadem
* över 200 kr i fraktkostnad
Sen la jag ju en order på ellos för 700 kr, men det blev bara för 400 kr, för en sak fanns inte kvar i lager. Det lär bli en order till från dem i sommar. Jag har nämligen blivit kär i ett par pumps. För snygga! Jag får helt enkelt bli en gå-till-skolan-i-högklackat-person. Sen ska jag också köpa:
* ett par walking-skor (de jag har nu är absolut inte gjorda för annat än att strosa i)
* ett par aerobics-skor (behövs inte förrän till september)
* träningskläder (behövs egentligen inte heller förrän till hösten)
* väska att bära träningskläder i (jag hittade en perfekt på asos, perfekt om man bortser från att jag redan hittat grejer för 1100 kr att köpa)
* linser (det är hopplöst att träna med glasögon, de glider av när man svettas)
* almanacka (jag köper minst en ny i halvåret, jag ääääälskar kalendrar)
Jag kan inte säga annat än att det kostar på att bli sitt nya, fräscha jag. Men det kommer f-n bli värt det!

1 Comments:

At 2:56 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Inte jag heller. Men det hindrar ju inte att jag köper skorna och tittar på dem med varmt hjärta då och då?

 

Skicka en kommentar

<< Home