lördag, juli 15, 2006

En enkät igen

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Antagligen inte. Innan jag fick barn hade jag absolut kunnat tänka mig det. Men inte nu längre.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vintern. Om det är vinter och inget himla slask.
Brukar du sjunga i duschen? Nej.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Skidor, tror jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad är viktigast för dig? Kaspian.
Vad är det bästa med julafton? Stämningen. Adventstiden.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jättemycket just nu.
Vad får dig att slappna av? Vet inte.
Är du mörkrädd? Nej.
Vilken färg är snyggast? Rosa är min favoritfärg, men jag är inte säker på att den är snyggast.
Tycker du matte är svårt? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, absolut inte. Det är roligare med många billiga saker, än en dyr en.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En resa. Eller egentligen helt löjligt mycket pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 9-10. Fast då har jag nog varit uppe 2-3 gånger från kl 5 och matat Kaspian.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Johan.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Det vore kanske en bra idé.
Har du piercing? Göra hål i kroppen frivilligt? I don't think sooo!
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, och har aldrig gjort heller.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Johan. Och Kaspian.
Läser du ofta böcker? Skojar du? Jag läser jämt!
Vad slösar du mest pengar på? Lyxbebisprylar och handväskor.
Vill du gifta dig? För ett år sen hade jag svarat bestämt nej. Idag vet jag inte.
Vill du ha barn? Jag har ju redan ett barn. Kan tänka mig ett eller två till, men först om några år.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Så gott som allt som går på tv mellan kl 10 och 22 på vardagarna. Jag skämtar inte.
Vilka länder har du varit i? Oj, massor. Dock aldrig i någon annan världsdel.
Vilka husdjur har du haft innan? Hund, katt.
Är du bra på att laga mat? Nooooo.
Var badar du helst? Blåsjön.
Vad dricker du för alkohol? Ingen alkohol för mig inte. Men jag är sugen på vin lite från och till (ja, ganska ofta faktiskt).
Vilka djur är du mest rädd för? Hundar. Fast inte mycket.
Vilka språk kan du? Bra kan jag engelska, franska och svenska. Spanska och isländska går också ganska hyfsat.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nån spricka i armbågen, och nån i handleden till följd av mina snowboard-äventyr.
Vilken kändis är hetast? Vet ej. ¨
Gillar du att dansa? Inte direkt.
Vad har du för klädstil? Haha. Inte direkt den jag vill ha, utan jag köper snarare de kläder jag får på mig.
Är du flygrädd? Nej.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Yes! Yes! Yes!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Tip topj.
Tror du på ett liv efter döden? Jag föredrar att leva som om det inte finns det.
Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe är inge bra!
Vilket mobilmärke föredrar du? Ericsson, eller Sony Ericsson som de hetat ett tag nu. ¨
Vill du gå ner i vikt? Japp, 35 kg av mig ska försvinna.
Vad har du för personlighet? Den var klurig. Vet ej.
Har du varit deprimerad? Inte på riktigt.
Tycker du om sushi? Rå fisk. Jag har inte ens provat.
Tror du på livslång kärlek? Absolut.
Vad äter du helst när du ser på film? Lösgodis en masse.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja, lätt. Det är kul att slåss.
Har du tandläkarskräck? Ja.
Har du någon gång haft självmordstankar? Ja.
Vilken hårfärg har du naturellt? Den jag har nu. Brun.
Biter du på naglarna? Nope.

Jag undrar i mitt stille sinne om det finns nån i världen som orkar läsa såna här. Okej att göra dem, men det är ju skittrist att läsa. Men man kan ju alltid lära sig nåt nytt om en människa.

2 Comments:

At 1:33 fm, Anonymous Anonym said...

Öh, du har inte varit vid Blåsjön på x antal år va??? ^^

 
At 9:58 fm, Blogger Veronika said...

pernilla: Nej, inte typ 6 år typ. Men det var också sist jag badade.

 

Skicka en kommentar

<< Home