fredag, juli 14, 2006

Trött vid tre

Onsdagens trötthet återkom vid 15 idag. Jag har svårt att hålla ögonen öppna. Och precis som i onsdags har jag inte ätit nåt godis. Jag försökte med att äta två vita mackor med skinka och dricka ett glas pepsi max. Jag är nog lite piggare, men känner mig ändå helt vild i huvudet.
Vilken minut som helst kommer Johan hem. Då ska jag kolla vad han har för planer för kvällen. Har han inga speciella går jag ut på min 30-minutare. Egentligen skulle jag ju ha min vilodag idag, men jag gick ju inget i onsdags. Förhoppningsvis får en promenad mig att vakna till. Och om inte får jag väl gå och lägga mig. Då kan jag ändå vara nöjd med att ha ätit hyfsat under dagen, och att ha tränat.

7 Comments:

At 8:25 em, Anonymous Anonym said...

Okej okej. Jag kan komma några dagar nästa vecka, kanske typ tre dagar... blir det bra? Haha vadå pris? Ni kan få betala kostnader för buss- tunnelbana- tåg- och buss åt mig... för jag är ju pank... o så förse mig med godsaker o Sims ibland, så blir ajg nog nöjd... jaja vi höres om det, nu ska jag äta kladdkaka o se på hajar som hajar..

 
At 8:43 em, Blogger Veronika said...

Haha. Syster mini fick 100 kr/dag när hon var här. Så du borde ju vilja ha minst det. Ska vi vänta och se om vi får nån säng du kan sova i innan du kommer?

 
At 1:09 em, Anonymous Anonym said...

Jaha. Buss-tunnelbane-tåg-buss-pengar, lite Sims, o så lite avdrag på det jag är skyldig då, det borde bli bra... men sängen får ni väl v37 eller vad var det? ^^

 
At 1:32 em, Blogger Veronika said...

Nej. De får tamigtusan komma hit med den nästa vecka. Annars åker du på stryk. Vecka 37 har ju skolan börjat, så då har du väl ändå flyttat in här för du inte hittat nånstans att bo. Kom du in förresten?

 
At 1:33 em, Blogger Veronika said...

De, de. Mio, alltså. DU åker inte på stryk.

 
At 9:09 em, Anonymous Anonym said...

Vad duktig du är, ska också sätta igång med viktproblemet snart, kanske redan på måndag?

Kram Jennie

 
At 10:03 em, Blogger Veronika said...

jennie: Det var det som var så fantastiskt när jag läste Blossoms bok. Jag köpte den på lördagen och läste den samma kväll. Så bara kände jag, typ 2 sidor in i boken: Jag börjar på måndag! Och det gjorde jag. Känns superduper.
Har också alltid gillat hennes hurtighet på nåt sätt. Hon är hurtig på ett mänskligt sätt, och erkänner att det är jobbigt och inte en dans på rosor.

 

Skicka en kommentar

<< Home