tisdag, april 11, 2006

Minne guldfisk

Jag är ju från vettet.
Jag sitter på familjeliv och läser lite. Det är typ 3-4 andra som har värkar nu, så det är ju kul att chatta lite med dem. Så jag sitter verkligen och typ skriver om mina värkar.
Sen när det kommer en värk reagerar min hjärna så här: "Vafan? Det här gör ont? Varför gör det ont?" Jag har haft värkar i över fyra timmar, så man tycker ju att hjärnan borde ha lärt sig att det är det det är. Men inte min hjärna.
Johan gick till jobbet för nån timme sen. Han hade gjort fyra-fem matlådor, men han bestämde sig för att lämna dem hemma. Skönt för honom, det blir antagligen sista gå till jobbet-dagen för honom. Fast han pratade igår om att komma hem sent, och sa idag precis när han gick "Ja, så kommer jag hem sent ikväll". What? Nåja, han är max 10 minuter bort om jag behöver honom.
Nu ska jag lägga mig och försöka sova en stund.