tisdag, april 11, 2006

Dumma internet

Att jag och Johan har internet-problem känner kanske de flesta till. Det är otroligt irriterande att inte ha fungerande internet. Som att jag INTE kan komma till min egen blogg. Det blir error och explorer stänger ner sig själv. Gaah.
Iaf har värkarna fortsatt ungefär lika ofta. Inte så långa, kanske 20 sekunder bara. Men efter jag gick upp har de verkligen minskat i smärta. I sängen trodde jag att de skulle döda mig, men nu med frukost i magen och möjlighet att röra på sig känns de bara lite obehagligt. Inte värre än ligamentsmärtor, direkt.
Däremot är jag kolossalt sugen på choklad. Vet att Johan köpte några chokladkakor som han gömde för att ha vid behov. Nu är väl behov? Kanske dags att väcka honom?

2 Comments:

At 7:13 fm, Anonymous Anonym said...

Å vad spännande! Håller alla tummar!

 
At 7:15 fm, Anonymous Anonym said...

Jaa lite spännande är det allt.. hihi.. Glöm inte höra av dig när det är dags! Det är det allra viktigaste, inget annat spelar nån roll, du måste bara sms:a syster :D

 

Skicka en kommentar

<< Home