torsdag, mars 02, 2006

Dagens bebis!

Hittade en gammal kompis bland webbisarna på ackis. Eller, jag hittade ju såklart inte henne, utan en liten bebisflicka. Blev helt chockad. Stod att hon bor i Örbyhus, jag trodde hon bodde kvar hemmavid.
Vi har inte pratat på tre år tror jag, men nu tror jag tusanimig jag ska ringa. Jag menar, Örbyhus. Vi är praktiskt taget grannar! OCH våra bebisar blir ju nästan lika gamla. Fast när jag kollade efter nummer stod det att hon bodde kvar. Får väl helt enkelt höra av mig och höra hur det är med henne. Och var hon bor. :)
Hennes bebis är två veckor. Det är väl inte för tidigt att höra av sig? Det är ju hennes andra bebis också. Ida måste vara fem bast nu. Herre je, vad tiden går! Kan väl skicka ett sms iaf?
Och vi var verkligen jättenära vänner från sexan till nian. Och sen hade vi nåt år i gymnasiet där vi inte umgicks. Sen precis när vi fyllde 18 fick hon Ida, samtidigt som jag pluggade på distans. Så det var ju typ bara hon och jag som kunde hitta på saker tillsammans på dagarna, alla andra pluggade eller jobbade. Åh, tänk vad underbart om hon verkligen bor i Örbyhus!

1 Comments:

At 8:48 em, Anonymous Anonym said...

Klart du kan ringa, du märker om hon har tid att prata. Själv tror jag att jag skulle bli jätteglad om än lite ställd.

Kram Jennie

 

Skicka en kommentar

<< Home