onsdag, mars 08, 2006

Meningslöst

Har klurat och haft ångest enda sen igår, när jag skrev mitt 399e blogginlägg. Det innebär att detta är det 400e. Det borde ju firas på nåt sätt. Eller så borde det vara ett alldeles överambitiöst, vackert, genomtänkt inlägg. Men vem orkar? Inte jag.
Därför gör jag en liten undersökning, svara bara i kommentarerna!

Läsarundersökning
1. Hur många av de 400 inläggen har du läst?

2. Vilket är det bästa inlägget jag skrivit?
3. Vilken sorts blogginlägg är roligast att läsa?

Åh, så spännande. Nu får vi se om det finns någon som orkat sig igenom hela bloggen. Eller, kanske om nån följt mig enda sen jag började.
Ps. Nej, jag vet inte skillnaden på ända och enda, och dessutom föredrar jag att stava rosa med å. För övrigt vet jag inte skillnaden på pröva och prova. Sån är jag.

6 Comments:

At 9:14 fm, Blogger Veronika said...

Mimmi: Du är en klippa. Sist jag hade läsarundersökning var du den enda som svarade. Jag hoppas på bättre resultat denna gång, men än så länge ser det tomt ut.

 
At 9:39 fm, Anonymous Anonym said...

1. Alla. Jag var ju en av dom första som började läsa din blogg! *stolt*

2. Eh jag vet inte. Det är så många!

3. Jag tycker de personliga inläggen är roligare än de samhällsreflekterande.

 
At 12:23 em, Blogger Erika said...

Jag har läst det mesta och åtminstone skummat igenom de flesta äldre inläggen. Jag kände ju inte till bloggen från början!

Kommer inte på något specifikt inlägg som var extra roligt, men du är ju en festlig typ som är rolig överlag :)

Jag gillar nog inlägg som handlar om litteratur, populärkultur och olika vardagsanekdoter bäst! Personliga inlägg. Såna som handlar om bebisar och familjeliv är kul att läsa för följa utvecklingen, men känns rätt långt från mitt liv eftersom jag inte hör till den här unga mammor-ligan :)

 
At 5:31 fm, Anonymous Anonym said...

Har väl läst alla. Förutom några sista veckan.
Roligast måste varit något telefonreferatinlägg(lärde sig småflickorna på 1800-talet såna ord?) där du, din far, din mor, samt johan var inblandad. I stort sett har alla inlägg som rör johan något av.. eh nej inte ett löjets skimmer, men något sött över sig.
Och roligast är just sådana där små skumma vardagsreferat man kan sitta och klucka gemytligt till. Tänk förresten på ångesten inför inlägg 1000.

 
At 8:17 fm, Anonymous Anonym said...

Jag läste inte i början, var en slav i mitten, o nu på slutet har jag slackat av. (Speciellt nu när trojanska hästar överfaller vår dator så jag inte får surfa)

Jag gillade mest det där du skrev om mig.

Skulle uppskatta fler om mig.

För övrigt har jag tänkt fråga fröken blivande svenskfröken vad skillnaden är mellan prova o pröva :) Men jag skippar det då.

Däremot vet jag skillnaden på enda och ända...

 
At 7:25 em, Anonymous Anonym said...

anneli har inte du nån riktig fröken du kan fråga om pröva och prova? de har gnagt mig så länge nu

 

Skicka en kommentar

<< Home