söndag, mars 12, 2006

Vonkan - golvläggaren

Man ska kanske inte ta ut segern i förskott. Men på torsdag ska jag och Johanna lägga golv i nya lägenheten. Jag frågade mest på skoj om hon ville hjälpa mig, så visade det sig att hon gjort det förut. Så på torsdag ska vi lägga golv. Det kan bli hur roligt som helst!
Jag menar. Jag är gravid och kan inte böja mig ner, för det gör ont och jag har sura uppstötningar. Men om jag kör någon form av yoghurt-kur fram till torsdag så ordnar nog det sig. Roligt, roligt.
På tisdag får Johan nycklarna till lägenheten. Då ska vi åka dit och mäta och fixa. Sen på onsdag åker vi och köper golv. Det kan ju inte bli dåligt. På tisdag ska jag också på fika-/plugg-date med Adde. Han är så dålig på att komma upp och plugga på mornarna, så vi ska träffas på Ofvandahls klockan 10. Hoppas de inte har pluggförbud där, har för mig de hade det förut.
Så det blir ytterligare en buzy week. Helgen har gått åt till att slappa och gnälla. Har ju mått så bra senaste veckan, men helgen har varit asjobbig. Ont, och gnälligt.

2 Comments:

At 9:11 em, Anonymous Anonym said...

hallå upp kommer jag faktiskt. men det är mycket svårare att börja plugga. och framförallt att sitta still och göra det. kan man ha selektiv adhd?

 
At 9:29 em, Blogger Veronika said...

Jaja. Skyll på vad du vill. Kom bara ihåg att ta med böckerna på tisdag så ska jag se till att du läser i dem!

 

Skicka en kommentar

<< Home