torsdag, mars 02, 2006

Cravings

Folk frågar i tid och otid om jag inte blir sugen på konstigheter. Detta efter att de hört talas om gravida som äter svinto mellan mariekex. Typ. Och jag har hela tiden svarat nej. MEN, hör och häpna, den senaste veckan har jag varit helt totalt hela tiden sugen på kolabönor! I vanliga fall när jag plockar lösgodis brukar jag inte ens röra dem.
Just nu sitter jag bara och funderar på när idag det passar bäst att gå till ica och köpa kolabönor. Och hur många jag måste köpa för att det ska räcka till imorgon, så jag slipper gå till affären då. Men jag vet ju att det inte går. Jag kommer äta upp alla jag köper.
Nåja, inte så jättekonstigt. Och det är inte att jag får panik och skriker åt Johan att han måste gå och köpa kolabönor NU. Men det är iaf nåt jag är sugen på hela tiden. :)