tisdag, februari 07, 2006

Mår sämre - mer gnäll

Jag mår inte bra alls. Vaknade flera gånger i natt. Näsan och halsen helt slemfyllda, blodiga läppar pga torkat sönder, huvudvärk. Vid sjutiden tog jag en alvedon för att öht kunna somna om. Den har släppt nu.
Ska på sista delen på föräldrautbildningen idag. Johan är i Småland så jag kan inte skicka honom. Det är nog dags för alvedon nr 2 (eller snarare 4, man tar ju 2 i taget), ett stort glas vatten och sen lägga sig i sängen i en timme. Då borde jag vara fit för fight till föräldrautbildningen börjar.
Hade ingen frukost hemma heller. Johan hade köpt grovbröd, och jag vill ju bara äta finbröd. Men eftersom jag visste att vi hade bröd hemma köpte jag inget, puckomig. I morse bara tittade jag på grovbrödet och skakade på huvudet. Sen ställde jag mig och bakade scones. :)

Såg att man kan åka fram o tillbaka till Köpenhamn för under 400 kr. Nån som vill följa med? Denna månad lär ju vara den sista på väldigt länge jag kan göra nåt wild & crazy. Haha. Nånstans mellan sjukdom, skola, flytt och annat hinns det väl med en liten weekend, eller hur?