måndag, februari 06, 2006

Mer shopping

Var på H&M idag - 50 % rea på massa grejer, och sen eftersom det var slutrea ytterligare 20 % på det! Fina grejer. Köpte ett par mammabyxor, i stilen jag inte gillar. Men för 150 kr får det faktiskt duga! Har inte lust att lägga mer pengar på mammakläder, jag börjar liksom se ljuset i mörkret, snart (?) kanske jag kan börja med mina normala kläder igen!
Skönt iaf att ha två par mammabyxor. Det har nämligen börjat hända att jag går till affären med rosa plyschbyxorna. Not so najs. När jag bor i Årsta kan man såklart göra det, det är ju förorten. Men nu bor jag ju mittistan - då duger inte mjukbyxor.
Jag kollade även på mammatrosor. Detta för att jag insett att mina vanliga faktiskt inte funkar längre, de skär in och uschanbuschan. Det var därför jag köpte tanttrosor på coop. De skär inte in, men glider in och korvar ihop sig i arslet - inte så bra. Iaf på H&M hade de mammatrosor - men bara string! Hallå? Jag har inte haft string sen typ 1an i gymnasiet. Och jag lovar - jag har inte lust att börja igen. Varför är det så? Jag vill ha trosor som täcker min rumpa, utan att skära in eller korva sig, tack så mycket!