måndag, januari 23, 2006

Latmasken

Jag tror inte jag klarar av att plugga - jag är för lat. Var i skolan mellan 12 och 14. Danskan verkade inte alltför påfrestande. Man skulle gå på föreläsningar (den enda man inte skulle missa är den enda jag absolut inte kan gå på - haha, typiskt mig), läsa i kurslitteraturen och läsa två romaner på danska. I can do that.
Men så läser jag ju en kurs till. Det är världens långsammaste kurs och den går på distans på internet. Och det suuuger. Jag har väntat i en vecka nu på att nån annan ska skriva ett diskussionsinlägg. Om jag får svara på ett, och sen starta en egen diskussionstråd kunde jag ju lägga den delen av kursen (den sk "introduktionen") bakom mig.
Men jag orkar ju inte skriva nåt själv, och det är jobbigt när ingen annan skriver. Så tråkigt att diskutera med sig själv.
GLÖDLAMPA
Jag kan ju göra en kopia av diskussionsinlägget i min blogg. Då kommer ju åtminstone Sara säga sitt. Det är ju typ den bästa idén jag fått på länge. Blev helt inspirerad. Nu ska jag skriva ett inlägg! Wihoo!