söndag, januari 22, 2006

Titta på lägenhet

Den var fin. Fast från 60-talet. Det mesta var original från när huset byggdes 1969. Så vi ska bjuda lite. Får hoppas priset inte går upp för mycket, då har vi ju råd med fix. Så nu får alla fortsätta hålla tummarna. Det här är faktiskt läskigare än att bjuda på bebiskläder på tradera, kan jag tala om. :)
Såg lekplatsen från vardagsrumsfönstret. Och hiss. Weeee!
Låg bara 1 min promenad från centrum med ica, pizzeria och vårdcentral. Och kanske 15 min promenad (max) till Gränby centrum (Uppsalas Kista centrum, eller hur?). Det är fan promenadavstånd till IKEA också, fast åt andra hållet. STRÅLANDE!!!
Inflyttning mars-april. Och jag har bf 9 april. Men - flytta, renovera och föda barn kan man väl göra samtidigt? Inget av det tar ju på krafterna, liksom. Piece of cake! Det fixar jag.
Jag menar - jag kan säkert bära en hel påse med kuddar innan jag får ont i ryggen. Strålande!
Nu ska jag gå och köpa chips. Mums!

2 Comments:

At 7:58 em, Anonymous Anonym said...

Jag håller tummarna! var det många som var där och kollade eller?

 
At 10:39 fm, Blogger Veronika said...

Sara > Ganska många med mage och barnvagn. :) Och så är det ju visning idag också. Men antagligen blir budgivningen klar denna vecka, så det är ju ganska snart.

Mimmi > Mm. Helt galet. Det känns som långpromenaderna kommer ha ett naturligt mål, inte bara strosa runt. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home